فرشته های آسمونی

فرشته ها همیشه وجود دارن ، اما بعضی وقت ها چون بال ندارن بهشون میگن کودک

فرشته های آسمونی

فرشته ها همیشه وجود دارن ، اما بعضی وقت ها چون بال ندارن بهشون میگن کودک

آخرین مطالب

عکس قدیمی و خاطره انگیز از دوران کودکی

شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۵۰ ب.ظ

یکی از عکسهای قدیمی و خاطره انگیز که به دستم رسید همین عکس بود که برام خیلی جالب بود و خاطرات دوران کودکی را دوباره مرور کردم . این عکس خانوادگی مربوط به حدود 25 سال پیش هست و امروزه بیشتر کودکان داخل این عکس ، صاحب فرزند هستند . 

سمت راست عکس فاطمه هست که صاحب یک پسر 15 ساله هست و بچه ای که دست فاطمه هست خواهرش به نام راضیه هست . نفر بعدی مرضیه هست که الان یک فرزند دو ساله به نام محمد طاها داره . نفر بعدی اعظم هست که دو تا پسر داره به نام های سجاد و محمد مهدی که 4 ساله و 7 ساله هستند . نفر بعدی فاطمه هست که دو تا دختر داره به نام محیا و مهرناز که 8 ساله و 4 ساله هستن . نفر بعدی حسین هست ایشون هنوز در دوران عقدی به سر می برند و دیر به جمع متاهلین ملحق شدن . بچه ای که دست حسین هست محبوبه هست که یه فرزند داره به نام ماهرخ که 6 سالش هست . اون بچه ای هم که روی زمین نشسته احمد هست که الان صاحب یک دوقولوی پسر و دختر هست به نام های کیان و کیانا که الان یک سال و نیم سن دارند . یاد دوران شیرین کودکی بخیر .



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی